• strop

    Teriva wygląda "zachęcająco" ale weź pod uwagę prosty fakt, strop będzie o te około 20cm grubszy niż powinien.naprawdę odradzam terivę. Nie chcę nikogo obrazić, bo wiem, że wiele osób ma ten strop. Ale to jest naprawdę jeden z gorszych stropów. Oczywiście - moim zdaniem. Co masz do kanałów podłodze? Według mnie jest to lepsze rozwiązanie bo i tak jakiś styro trzeba dać na podłogę i zrobić na to wylewkę a robią powieszany sufit to trzeba murować o jeden bloczek wyżej i to też się odbije na wysokości schodów.

    Musiałby być 50% tańszy od monolitu, aby był warty rozważenia. Dosyć długo poszukiwałem odpowiedzi na niepokojące mnie pytania - ostatecznie odnalazłem. Faktycznie interesujący temat, polecam każdemu. Interesujące, nieraz żartobliwe oraz bardzo merytoryczne. Nie spodziewałem się, że znajdę tutaj tak zagorzałą rozmowę, a tutaj proszę. 

    Dodaj do tego jeszcze miejsce na kanały wentylacyjne, aby mieć dostęp, ja na pewno nie zrobił bym kanałów do WM pod wylewką.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :